Wiadomości

Piotr i Paweł DOSŁOWNA PRZYJEMNOSC teraz na Onet.pl

Czwartek, 01 października 2009
Piotr i Paweł w ramach swojej kampanii reklamowej otwiera wraz z portalem Onet.pl specjalny serwis internetowy na platformie http://www.piotripawel.onet.pl%3chttp/www.piotripawel.onet.pl/. Start 01.10.2009.

DOSŁOWNA PRZYJEMNOSC to informacje i zabawa w jednym. Na portalu znajdą się ciekawostki z życia supermarketów Piotr i Paweł, informacje o samej sieci a przede wszystkim pełen PRZYJEMNYCH wrażeń konkurs. Tutaj sieć odpowie na pytania „Czym jest Przyjemność Zakupów według Piotra i Pawła?", „Czym są zakupy dla zabieganych?", „Jak zrobić miły prezent dzięki pomocy Piotra i Pawła" oraz wysondujemy, co o nas sądzą nasi Klienci.

„Graj w DOSŁOWNĄ PRZYJEMNOŚĆ" to droga do wygrania zakupów za 1 000 złotych wraz z „elegancką podwózką" wspaniałą limuzyną do supermarketu Piotr i Paweł. Osoby chcące zabawić się wraz z siecią po zalogowaniu się na portalu muszą wymyśleć przewrotne i zabawne językowo hasło mówiące o przyjemności lub o towarach ze sklepu Piotr i Paweł. Cztery razy w miesiącu specjalne jury nagrodzi najbardziej kreatywne hasła a informacja o tym, kto pojedzie na PRZYJEMNE zakupy ukaże się na portalu oraz zostanie wysłana drogą mailową specjalną informacją do zwycięzców o możliwości realizacji nagrody.

Inne elementy kampanii to specjalny mailing wysyłany do 200 000 adresów, kampania odsłonowa, panel na stronie głównej, sponsoring serwisów Magia.onet, Partnerstwo.onet, Slub.onet, Uroda.onet, Zyciegwiazd.onet.

„Tak przygotowana kampania we współpracy z takim partnerem, jakim jest onet.pl, lider wśród portali informacyjnych to dla nas nie tylko nowe wyzwanie w ramach prowadzonej kampanii reklamowej, ale także zintegrowanie dwóch podobnych koncepcji myślenia o świadczonych usługach z jednej strony wyrażającej się w haśle supermarketów „Przyjemność zakupów" a z drugiej Przyjemnego dla użytkownika portalu, jakim jest Onet.pl. Dzięki realizacji, nad której koncepcją pracowały obie strony będziemy z informacją połączona z rozrywką oraz naszą ofertą jeszcze bliżej naszego Klienta."  mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, Dyrektor Departamentu Marketingu Piotr i Paweł SA.

Nowy projekt supermarketów Piotr i Paweł pokazuje otwartość firmy na poszukiwanie oraz wdrażanie rozwiązań nowoczesnej komunikacji reklamowej, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów będących miłośnikami internetu, stanowiącego niejednokrotnie główne źródło informacji.

(Maja Święcka)

tagi: Piotr i Paweł ,