Kategorie produktów

Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

Poniedziałek, 16 grudnia 2019 HURT & DETAL Nr 12/166. Grudzień 2019
Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe.
Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od 3 lat, przynosi marce niebywałe efekty w postaci corocznej, ponad 20% dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku (rok do roku). Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa wystartowała 28 listopada i potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji. Jak zwykle na święta Oranżada Hellena w butelkach 1,25 l opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem. W tym roku marka oferuje nowość w postaci kolorowych, mocno brandingowych zgrzewek z funkcjonalną rączką. Uchwyt umożliwia wygodniejsze zakupy i tym samym daje szansę na zwiększenie koszyka zakupowego konsumentów. Uwagę konsumentów w punktach sprzedaży przykuwa wyjątkowa multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze dedykowane są mniejszym placówkom, drugie – dużym halom handlowym. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.



tagi: Oranżada Hellena , Boże Narodzenie , święta , kampania ,