Kategorie produktów

Rozmowa z Anną Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing DIAGEO

Niedziela, 15 grudnia 2019 HURT & DETAL Nr 12/166. Grudzień 2019
Trzy pytania do Anny Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing DIAGEO kieruje Monika Górka.
Czy oferta bożonarodzeniowa Diageo spełni oczekiwania świątecznego konsumenta?

W święta i karnawał chcemy w sposób prawdziwie uroczysty ugościć bliskich i obdarować ich upominkami. W gorączce zakupów polecamy uniwersalne prezenty jak alkohole premium. Specjalnie na ten okres przygotowaliśmy likier Baileys w duecie z truflami i rum Captain Morgan w trzech świątecznych odsłonach. Jak co roku, na wyjątkowe zestawy upominkowe mogą liczyć też smakosze szkockiej whisky Johnnie Walker Black Label i Red Rye Finish. W klimat sezonu wpisuje się inspirowana serialem „Gra o Tron”, kolekcjonerska edycja whisky Johnnie Walker: „A Song of Fire” i „ A Song of Ice”. Nasze whisky świetnie sprawdzą się jako aperitif w lekkich koktajlach Johnnie Highballs. Z kolei jako digestif po świątecznym posiłku, polecamy koktajl Old Fashioned – również na bazie Johnnie Walker czy likier Baileys – podawany solo, w duecie z deserem lub dodany do gorącej kawy czy czekolady.

A propozycje na Sylwestra i karnawał to…

Zanim nastąpi zwyczajowy noworoczny toast, a także w czasie karnawału, warto skosztować i zaserwować gościom pyszne koktajle. Czekają nas prawie dwa miesiące sezonowych spotkań i imprez, dlatego zachęcamy do wyjścia poza utarte schematy i wypróbowania kompozycji na bazie różnych kategorii alkoholi. W koktajlowych kompozycjach idealnie komponuje się whisky, która jest sercem naszego portfolio. Tu polecamy koktajle typu Highballs, na przykład na bazie Johnnie Walker Red Label. Podczas kameralnych domówek i większych imprez możemy zachwycić gości kompozycjami z ginem Gordon’s czy rumem Captain Morgan White i Spice Gold. Zanim rozpoczniemy zabawę likier Baileys, podawany w rozgrzewających duetach Baileys & kawa czy Baileys & czekolada, ograniczy chęć na drzemkę po obiedzie lub kolacji.

W 2020 roku Johnnie Walker świętuje 200-lecie...

Wszystko zaczęło się około 1820 roku, gdy John Walker otworzył sklep w miasteczku Kilmarnock w Szkocji, gdzie sprzedawał herbaty, przyprawy i whisky. Zaczął też eksperymentować z mieszaniem różnych whisky single malt, a pierworodny Johna, Aleksander rozwinął rzemiosło i rozsławił nazwisko Walkerów. Do dziś master blenderzy kultywują te tradycje selekcjonując whisky single malt z czterech krain Szkocji: Speyside, Islay, Lowlands i Highlands. Od ponad 100 lat marce towarzyszy znak kroczącego człowieka – symbol międzynarodowej wędrówki Johnniego.


tagi: Anna Jakóbczak , DIAGEO ,