Krzysztof Brabander awansował na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu marek oraz ich wdrażanie na polski rynek. Krzysztof Brabander związany jest z firmą Henkel Polska od 2018 roku. Jako Brand Manager marki Persil odpowiadał między innymi za wprowadzenie na polski rynek nowej linii Persil Premium oraz Persil Deep Clean. Wprowadzeniu na polski rynek linii Deep Clean, poza kampanią telewizyjną, a także działaniami reklamowymi i promocyjnymi w sklepach, towarzyszyła akcja edukacyjna dla dzieci – Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza. W trakcie wakacji (czerwiec-sierpień 2019), laboratorium odwiedziło trzy ogrody zoologiczne – w Warszawie, w Gdańsku i we Wrocławiu, gdzie sprytny Szop Pracz przybliżał najmłodszym zagadnienia związane z praniem i eko-oszczędnościami wody i energii.
Ostatnim sukcesem Krzysztofa Brabandera jest wsparcie marketingowe wprowadzenia na polski rynek Persil Discs, czyli pierwszych kapsułek z 4 komorami. Krzysztof Brabander jest absolwentem University of Pretoria, SGH w Warszawie oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania MBA.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.