Dodatkowym wzmocnieniem kampanii będzie sponsoring nowego serialu „Dom nad rozlewiskiem" oraz X edycji „Tańca z gwiazdami". PERFECTA pojawi się także w poradnikowej prasie kobiecej oraz w punktach sprzedaży w formie materiałów P.O.S. Kampanii towarzyszy hasło marki: „PERFECTA. Łączy nas piękno ".
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Nowy film reklamowy podkreśla ciepły i rodzinny charakter marki. Zwraca również uwagę na to, że PERFECTA jest marką dla kobiet w różnym wieku.
30-sekundowy i 15-sekundowy spot będzie można oglądać przez 5 tygodni w blokach reklamowych największych, ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP Info oraz w stacjach pakietu TVN Mix. Na potrzeby kampanii został przygotowany także 8-sekundowy bilbord sponsorki, który można zobaczyć podczas programu TVN „Taniec z gwiazdami". Pojawi się on również przy sponsoringu nowego serialu TVP2 „Dom nad rozlewiskiem", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 października.
(Maja Święcka)
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....