„Wielki smak, mała forma” – Streetcom dla Wawrzyńca
Piątek, 06 grudnia 2019
Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu.
Wawrzyniec wprowadza na rynek małe, 80 g opakowania past warzywnych kampanią pt. „Wielki smak, mała forma”. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów, czyli małe porcje jako szybkie przekąski do pracy czy na drogę, a także dodatki do kanapek, wrapów czy warzyw. Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.
Celem kampanii jest poinformowanie o nowych, wygodnych opakowaniach, poszerzanie grupy konsumentów Wawrzyńca oraz dalsze wzmacnianie marki jako lidera kategorii. Streetcom realizuje je poprzez działania wizerunkowe w social media (Facebook, Instagram), kampanię product seeding z daily influencami oraz akcje „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sieci Lidl. Agencja zajmuje się też stroną www oraz kreacją materiałów POS.
Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Wawrzyniec Katarzyna Koczyk, brand manager. Kampania prowadzona jest w okresie listopad – grudzień 2019r.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.