Każdego miesiąca 3000 osób, których zgłoszenia dotrą najszybciej, otrzyma modne i praktyczne kamizelki. W październiku kamizelki będą pomarańczowe, w listopadzie fioletowe, a w grudniu - granatowe. Ci, których zgłoszenia dotrą najszybciej w każdym miesiącu, mają szansę wygrać kolekcję modnych kamizelek.
Kupony promocyjne dostępne są w punktach sprzedaży, na opakowaniach oraz na stronie www.wawel.com.pl. Promocja trwa od 1.10.2009 r. do 31.12.2009 r. lub do wyczerpania nagród. O kolejności zgłoszeń decyduje data stempla pocztowego nadania przesyłki. Regulamin dostępny jest u organizatora oraz na stronie www.wawel.com.pl. Zgłoszenia należy wysyłać na adres:
Wawel SA, ul. Towarowa 6, 32-410 Dobczyce, z dopiskiem „Słodki Styl"
Promocja konsumencka czekoladek jest częścią kampanii promocyjnej, która ruszyła 21 września. Spoty reklamowe emitowane są w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radio. Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
(Maja Święcka)
tagi: Wawel ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...