Powołując się na badania Nielsena, firma Unilever, lider polskiego rynku lodów, podaje, że tylko w czerwcu i lipcu 2009 r. Polacy kupili o 14,5 proc. mniej lodów niż rok wcześniej. O 13,2 proc. zmniejszyła się w tym czasie wartość sprzedaży.
Źródło: Rzeczpospolita
(Maja Święcka)
tagi: lody ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...