Grupa POLOmarket na rzecz niemarnowania żywności. Sieć poszukuje partnerów.
Czwartek, 21 listopada 2019
Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket podejmuje działania na rzecz przeciwdziałania marnowaniu żywności. Sieć wdraża odpowiednie procedury w sklepach oraz poszukuje organizacji pozarządowych do współpracy w zakresie nieodpłatnego przekazywania produktów spożywczych.
- Każdego dnia staramy się ograniczać marnowanie żywności w łańcuchu dostaw w naszej Sieci oraz dbać o jakość produktów w sklepach. Taka polityka jest tożsama z wartościami, jakie reprezentuje Grupa POLOmarket - mówi Bartosz Pietruszka, Dyrektor Operacyjny POLOmarket. - Teraz, w związku z wprowadzeniem ustawy o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności, rozszerzamy nasze działania.
Grupa POLOmarket rozpoczęła aktywne poszukiwania partnerów, którym będzie przekazywać nadwyżki żywności. Akcji podlegać będą m.in. te produkty, którym kończy się termin przydatności do spożycia, a także te nieprzeznaczone do sprzedaży ze względu na wady wyglądu lub opakowań. Trwają przygotowania do wdrożenia odpowiednich procedur w sklepach oraz pierwsze rozmowy z organizacjami zainteresowanymi współpracą.
Wszystkie organizacje pożytku publicznego, spełniające wymogi ustawowe, zajmujące się przekazywaniem żywności osobom potrzebującym zapraszamy do kontaktu z centralą Grupy POLOmarket lub bezpośrednio z kierownikami ponad 280 sklepów na terenie całej Polski.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.