Zdaniem Jacka Roszyka, prezesa Żabki, w branży handlowej nie ma kryzysu a można mówić jedynie o spowolnieniu wrostu.
Dlatego Żabka nie zamierza zwalniać i nadal będzie się intensywnie rozwijać. Obok sklepów z logo Żabka planuje rozwijać swój drugi, tym razem delikatesowy koncept Freshmarket.
Pierwszy sklep z tym szyldem już działa, do końca roku ma ich być 15, a w przyszłym roku spółka planuje otworzyć kolejnych 50 punktów.
Źródło: Rzeczpospolita
(maj)
tagi: Żabka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...