Wiadomości

Żabka - 20 proc. wzrost sprzedaży

Poniedziałek, 21 września 2009
Sieć handlowa Żabka zanotowała 20 proc. wzrost sprzedaży od poczatku roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wyłączając z wyliczeń 135 placówek otwartych w tym roku, wzrost wynosi 9 proc.

Zdaniem Jacka Roszyka, prezesa Żabki, w branży handlowej nie ma kryzysu a można mówić jedynie o spowolnieniu wrostu.

Dlatego Żabka nie zamierza zwalniać i nadal będzie się intensywnie rozwijać. Obok sklepów z logo Żabka planuje rozwijać swój drugi, tym razem delikatesowy koncept Freshmarket.

Pierwszy sklep z tym szyldem już działa, do końca roku ma ich być 15, a w przyszłym roku spółka planuje otworzyć kolejnych 50 punktów.

Źródło: Rzeczpospolita

(maj)

tagi: Żabka ,