Wiadomości

Ruszyła filmowa kampania marki GERBER

Poniedziałek, 21 września 2009
17 września ruszyła nowa kampania reklamowa GERBER. Jest to kampania wspierająca wszystkie produkty z portfolio tej marki, w tym nową linię produktów ekologicznych GEBRER BIO, której dedykowany jest oddzielny spot. Kampanię przygotowała agencja Legend Group.

Kampania utrzymana jest w konwencji filmowej a jej bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują" na smakołyki GERBER, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata. A ich rodzice wprowadzając ich w kolorowy świat smaków GERBER zapewniają im zdrowy start w przyszłość.

Kampania TV ma wiele formatów spotów reklamowych, które emitowane będą w takich stacjach jak TVN, TVP, Polsat oraz At Media.

Spoty telewizyjne są elementem szerszego wsparcia produktów GERBER, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. Reklamy prasowe pojawiają się w trzech odsłonach filmowych, w których w rolach głównych występują mali poszukiwacze przygód.

Rok 2009 to bardzo ważny rok dla marki GERBER. W maju wprowadziliśmy aż 17 nowych produktów - linię GERBER BIO. W lipcu pojawił się unikalny na polskim rynku produkt
- Paróweczki drobiowo-cielęce GERBER dla dzieci powyżej 1. roku życia. Kampania, która właśnie ruszyła jest elementem szeroko zakrojonych działań promujących zarówno nowości jak i znane już rodzicom produkty GERBER. Wybraliśmy unikalną koncepcję kampanii, której bohaterami są mali poszukiwacze przygód, aby podkreślić, że odkrywanie przez maluchy różnorodnych smaków i konsystencji może być równie pasjonujące jak odkrywanie przez nie tajemnic otaczającego świata
" - mówi Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
w Nestlé Nutrition.

Zarówno w spotach jak i w pozostałych materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

Dodatkowo we wrześniu rusza nowa, zupełnie odmieniona strona internetowa GERBER dostępna pod adresem http://www.gerber.pl/. Stronę przygotowała agencja Netizens.

Po stronie Nestlé Nutrition za kampanię odpowiada Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(Maja Święcka)

tagi: Gerber , kampania reklamowa ,