Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
W ramach akcji rozdawane będą dwa rodzaje próbek – zielona herbata z truskawką i graviolą oraz zielona herbata z limonką i mandarynką. Otrzymają je klienci kupujący wybrane produkty z oferty saloników Kolportera.
– To kolejna tzw. akcja samplingowa realizowana w naszej sieci. W tego typu promocjach producenci i dostawcy dystrybuują za naszym pośrednictwem próbki swoich produktów, czyli sample. Klienci mogą przetestować dany produkt i zdecydować czy sięgną po niego ponownie. Producenci natomiast testują na szerokiej grupie wszelkiego rodzaju nowości, budując jednocześnie swój pozytywny wizerunek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Kolporterze. – W ciągu roku realizujemy średnio kilkanaście tego typu akcji, z różnymi dostawcami i producentami. Po raz pierwszy współpracujemy w tym zakresie z Herbapolem, ale mamy nadzieję, że będziemy rozwijać nasze wspólne działania – dodaje.
Akcja, która rozpoczęła się 4 listopada, jest realizowana w 200 salonikach w całej Polsce.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.