W kategorii e-delikatesów to właśnie supermarkety Piotr i Paweł prowadzące ten rodzaj usługi na platformie http://www.e-piotripawel.pl/, według opublikowanego właśnie rankingu są liderem w branży spożywczej. Działalność rozpoczęta w 2003 roku prowadzona obecnie w Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy oraz Warszawie systematycznie zwiększa grono klientów korzystających z tej wygodnej formy zaopatrzenia swoich gospodarstw domowych w najpotrzebniejsze produkty spożywcze.
Wynik, który pozwolił objąć pozycję lidera to przychody netto e-piotripawel w roku 2008 na poziomie 15 mln zł ze średnim poziomem wartości zamówienia 237,00 zł oraz ponad 63 000 zamówień.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł , e-piotripawel ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...