Wiadomości

Nowa sieć na polskim rynku

Czwartek, 17 września 2009
Europejska sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sprzedaży należący do firmy, o powierzchni ponad 2,6 tys. mkw. został otwarty w M1 Czeladź. Przy projekcie TK Maxx współpracuje z firmą Cushman & Wakefield, światowym doradcą w dziedzinie nieruchomości.
Nowo otwarty sklep TK Maxx w M1 Czeladź jest pierwszym z czterech salonów sieci, które pojawią się na polskim rynku w 2009 r., z czego 3 lokalizacje zostały wprowadzone przez Cushman & Wakefield. Swoje sklepy firma zamierza m.in. w CH Sarni Stok w Bielsku-Białej (otwarcie planowane na 15 października br.), Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu (22 października br.) oraz w Galerii Malta w Poznaniu (29 października).

Firma Cushman & Wakefield asystuje sieci TK Maxx w zakresie poszukiwania lokalizacji w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych.

TK Maxx jest siecią sklepów sprzedaży produktów markowych, oferowanych po niższej cenie, takich jak odzież, obuwie, kosmetyki, dodatki i akcesoria domowe. W salonach TK Maxx można kupić produkty do 60 proc. taniej niż wynosi ich oryginalna cena. W chwili obecnej firma posiada ponad 240 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii czy Niemczech oraz ponad 2 000 placówek w USA i w Kanadzie.

(Maja Święcka) 

tagi: TK Maxx ,