Sanok jest już piątym miastem w województwie Podkarpackim, gdzie działa Intermarché. W nowym supermarkecie klienci mają do wyboru około 15 000 produktów na powierzchni sprzedaży liczącej ponad 1000 kw. To co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już 840 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości.
Od początku 2009 r. produkty marek własnych oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
W nowym supermarkecie Muszkieterów zatrudnienie znalazło ponad 40 osób.
Otwarciu nowego sklepu towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów. Dodatkowo od połowy września w najważniejszych stacjach TV emitowana jest nowa reklama Intermarché.
Działania podejmowane przez Muszkieterów doceniane są nie tylko przez rosnącą liczbę klientów. Sieć Intermarché zajęła pierwsze miejsce w rankingu przeprowadzonym przez tygodnik „Polityka" i instytut GfK Polonia w kategorii supermarketów. Oceniano poziom cen i jakość obsługi. Dodatkowo Grupa Muszkieterów otrzymała tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma 2008. Kapituła programu doceniła zaangażowanie Muszkieterów w działania na rzecz lokalnych społeczności.
(Maja Święcka)
tagi: Muszkieterowie , Grupa Muszkeiterów ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...