Drogerie Natura to ogólnopolska sieć sklepów samoobsługowych. Właścicielem marki jest Polbita Sp. z o.o. - firma, która powstała w 1990 roku, jako jedno z pierwszych przedsięwzięć dystrybucyjno-handlowych na nowo tworzącym się rynku kosmetyków, artykułów higieny osobistej i chemii gospodarczej.
Milowe kroki w rozwoju sieci:
1990 - początek działalności firmy Polbita - twórcy pomysłu i organizatora sieci Drogerie Naturapoczątek lat 90 - osiągnięcie pozycji największego w Polsce dystrybutora w branży kosmetycznej połowa lat 90 - największy w kraju partner handlowy wiodących międzynarodowych i lokalnych producentów kosmetycznych - wprowadzenie na rynek polski światowych brandów kosmetycznych takich jak: L'Oreal, Palmolive, Wella, Gillette i innych1997 - pierwsza Drogeria Natura (Warszawa, ul. Krasnobrodzka)koniec lat 90 - doskonalenie formuły sieci i budowanie jej świadomości wśród polskich klientów2003 - wprowadzenie do oferty pierwszych marek własnych - spektakularny sukces marki Sensique2006 - nowa strategia sieci - sklepy przyjazne klientom wzbogacenie asotrymentu (rozbudowa sekcji pielęgnacji twarzy i kosmetyków do makijażu, SPA)porady kosmetyczne (dermokonsultacje) i wizażowe dostępne w każdym sklepie siecinowy design sklepów2007/2008 - zmiana wizerunku sieci - nowe logo i wystrój sklepów2009 - wprowadzenie do oferty nowej marki kosmetyków do makijażu My Secret
(Maja Święcka)
tagi: Drogerie Natura ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...