Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec
Poniedziałek, 28 października 2019
1 października stanowisko dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec objęła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską która awansowała do struktur globalnych Grupy HEINEKEN i pełni obecnie funkcję Senior Director Global International Brands.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Ostatnie cztery lata spędziła za granicą pełniąc role dyrektora marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych.
Pod przewodnictwem Katarzyny Zespół Marketingu w Serbii stworzył strategię rozwoju portfolio marek ukierunkowaną na wzrost wartości, znacząco zwiększył sprzedaż marki Heineken i wzmocnił pozycję mainstreamowej części portfela. Podczas pracy w Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach Katarzyna przyczyniła się m.in do podwojenia udziału innowacji w sprzedaży, wzrostu udziałów rynkowych marek lokalnych i przywrócenia pozytywnych trendów sprzedaży marki Heineken.
Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje marketing managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz managera ds. Trade Marketingu.
Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services.
Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.