W tym roku odbyła się trzecia edycja konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. Jest to unikatowy projekt badawczy, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszej firmy sektora handlu, a także podmiotów wyznaczających kierunek zmian i trendów na rynku handlu detalicznego.
Celem plebiscytu jest wskazywanie dobrych wzorców oraz wyróżnianie tych sieci handlowych i usługowych, które w ocenie najsurowszych sędziów - konsumentów - oferują najwyższą jakość usług. Niekwestionowanym liderem w swojej kategorii okazała się Biedronka.
Ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie przeprowadzane w całej Polsce, przez Instytut Badawczy Pentor. Dodatkowym aspektem jest głosowanie internautów. Wynik badania to wyłonienie zwycięzców w 9 kategoriach.
(maj)
tagi: Biedronka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...