W tym roku odbyła się trzecia edycja konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. Jest to unikatowy projekt badawczy, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszej firmy sektora handlu, a także podmiotów wyznaczających kierunek zmian i trendów na rynku handlu detalicznego.
Celem plebiscytu jest wskazywanie dobrych wzorców oraz wyróżnianie tych sieci handlowych i usługowych, które w ocenie najsurowszych sędziów - konsumentów - oferują najwyższą jakość usług. Niekwestionowanym liderem w swojej kategorii okazała się Biedronka.
Ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie przeprowadzane w całej Polsce, przez Instytut Badawczy Pentor. Dodatkowym aspektem jest głosowanie internautów. Wynik badania to wyłonienie zwycięzców w 9 kategoriach.
(maj)
tagi: Biedronka ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....