We wrześniu br. pojawiły się na rynku pierwsze produkty tyskiego producenta serków topionych w zmienionych opakowaniach. W październiku dołączyły do nich serowe kostki tzw. telewizorki, które w dotychczasowej formie przetrwały ponad 50 lat. – Pomimo przywiązania do tradycji postanowiliśmy uaktualnić wygląd naszych produktów, aby jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych konsumentów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – W ślad za serami smażonymi, w pierwszej kolejności zmieniliśmy wygląd także kostek sera topionego tylżyckiego, goudy, cheddar, a także serków z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku i borowików. Już teraz wiemy, że obecny wygląd przypadł do gustu nie tylko naszym odbiorcom detalicznym, ale także partnerom handlowym, co niezmiernie nas cieszy.
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.