Największym wyzwaniem jest dla mnie cierpliwość do klientów. Ktoś kiedyś powiedział, że ważne jest, aby umieć patrzeć z perspektywy drugiego człowieka. Wydaje mi się, że to jest najprostsze rozwiązanie tego problemu – aby osoba, która przychodzi do sklepu i czegoś żąda, postawiła się na miejscu ekspedienta. Przykładowo – mieliśmy kiedyś taką sytuację, że klientka kupiła bardzo dużo wędlin.
Potem zdarzyło się tak, że goście nie przyjechali do niej w weekend, więc wróciła do sklepu po niedzieli i chciała ją zwrócić. Kłopotliwe są również sytuacje, gdy do sklepu przychodzą pijane osoby i chcą kupić alkohol. Zarzekają się, że są trzeźwe, ale widać jak kołyszą się na boki. Codziennie zdarzają się przeróżne sytuacje i do każdej musimy być przygotowani. Najwięcej trudności z obsługą klienta mają pracownice na hali, ponieważ to one mają z nim najczęstszy kontakt. A przecież praca, w której ciągle panuje nieprzyjemna atmosfera jest niezwykle stresogenna.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.