Nowe otwarcia, odświeżone menu z owocowym deserem, blisko 12 mln sprzedanych porcji oraz trzy ogólnopolskie akcje promocyjne skierowane do najmłodszych klientów – tak w skrócie wygląda bilans lata w jednej z największych sieci franczyzy lodowej w Polsce.
Sezon lodowy już za nami. W tym roku pogoda nie rozpieszczała branży – stosunkowo niskie temperatury utrudniały właścicielom lodziarni wejście na pełne obroty.
– To nie tajemnica, że biznes lodowy jest w dużym stopniu zależny od sprzyjającej aury. Gdy zdarza się piękne lato, jak to miało miejsce w zeszłym roku, nie trzeba specjalnych wysiłków, aby przyciągnąć uwagę klientów. Dlatego kluczem do sukcesu jest przygotowanie się na gorszą pogodę. Od lat doskonalimy tę sztukę i ten sezon pokazał, że nasze działania przynoszą pozytywne rezultaty – mówi Monika Zalewska, manager rozwoju sieci LodyBonano.
Firma LodyBonano już wiosną zaprezentowała koncepcję nowego deseru. W lodziarniach zadebiutował BonaNOWY, czyli lody śmietankowe, posypane kawałkami świeżych owoców, serwowane w ekologicznym kubeczku. Do swojego menu wprowadziło go 18 punktów, które zyskały także uproszczone menu.
– W maju i czerwcu powróciły również nasze coroczne akcje promocyjne – z okazji Pierwszej Komunii Świętej, Dnia Dziecka oraz zakończenia roku szkolnego. Dzieciaki mogły kupić ulubione lody w obniżonych cenach, a w loterii ogólnopolskiej stacji radiowej wygrać bony na zakupy w LodyBonano – mówi Monika Zalewska i dodaje: – Do tego należy dodać inicjatywy samych franczyzobiorców. Oczywiście wakacje nie mogły obyć się bez eventów z malowaniem twarzy, wspólnym czytaniem książek czy formowaniem balonów.
Nowe lokale sieci LodyBonano można było spotkać m.in. w Białymstoku, Oławie, Lipsku oraz Hajnówce. Ponadto na lodowej mapie Polski pojawiły się dwa kolejne lodobusy – w Tykocinie i Białymstoku.
Tradycyjnie, największą popularnością wśród klientów cieszyły się klasyczne świderki, ale także uwielbiany przez miłośników zimnych deserów Bąbel Wafel – gofrowy rożek po brzegi wypełniony słodkimi dodatkami.
Obecnie większość lodziarni LodyBonano jest już zamknięta. Dla sieci nie oznacza to jednak końca pracy.
– Jesień to dla nas czas podsumowań, ale także snucia planów na przyszły sezon. Klienci mogą być pewni, że w kolejnym roku zaskoczymy ich wyjątkowymi nowościami! – podsumowuje Monika Zalewska.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.