Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.
Sieć już od lat cyklicznie oferowała swoim Klientom produkty ze zdrowej półki na zasadzie in-out. Każdorazowo po takich akcjach wyciągane były wnioski dotyczące przede wszystkim potencjału poszczególnych produktów. Dane te plus analiza trendów rynkowych pozwoliły na opracowanie optymalnej i stałej oferty zdrowej półki.
- Nasza sieć zawsze bardzo dokładnie wsłuchiwała się w oczekiwania Klientów oraz była i jest na bieżąco z trendami rynkowymi czy zmianami w nawykach żywieniowych. Dzięki temu już kilka lat temu zaczęliśmy stopniowo, na początku na zasadzie in-out, a w tym roku już na stałe wprowadzać produkty z szeroko rozumianej zdrowej półki. Niektóre z produktów powstały w procesie równoległym tworzenia naszych brandów, np. wędliny z czystą etykietą Rzeźnik Szymon PURE – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów POLOmarket.
Aktualnie w ramach zdrowej półki Klienci POLOmarket mają do wyboru blisko 50 indeksów. To zarówno produkty świeże z kategorii nabiałowej, wędliny PURE, warzywa i owoce, jak i produkty suche, między innymi kawy, mąki, makarony, przekąski i słodycze. Sieć cały czas pracuje nad dalszym poszerzeniem oferty. Przyjęty harmonogram zakłada wprowadzenie do końca roku kolejnych indeksów, tak aby oferta z początkiem 2020 zamknęła się ok. 100 pozycjami i dała sieci pełną kompetencje dla tej kategorii.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.