Nowej kampanii wizerunkowej zostaną podporządkowane wszystkie materiały POS, aby przekazać klientom spójny i czytelny komunikat.
Spoty reklamowe łączyć będą rzeczywistą postać z animacją. W roli Muszkietera wystąpi Tomasz Borkowski - aktor teatralny. Każdy spot trwać będzie 30 sekund. Do końca kampanii zaplanowano 8 scen tematycznych, które odkrywać będą atuty sieci Intermaché. Dzięki niej klienci dowiedzą się że w Intermaché jest tanio, pieczywo jest wyjątkowe, gdyż wypiekane na miejscu, a wędliny są świeże, bo pochodzą z własnych wędzarni. Dodatkowo wybór produktów jest bardzo szeroki, a zakupy robi się wygodnie, bo sprzyja temu powierzchnia supermarketu.
Wszystkie spoty reklamowe dostępne będę w portalu YouTube na oficjalnym kanale Grupy Muszkieterów http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
Reżyserem spotów jest Michał Bulik znany z reklam „Mi to Lotto", Knorr, Simplus, Telekomunikacja Polska", Media Markt, operatorem: Jan Holoubek (reklamy dla Citroen, Samsung, Tyskie, Polbank, Knorr), scenografem: Grzegorz Piątkowski („Złoto dezerterów", „Brat naszego Boga, „Kiedy rozum śpi", „Ognisty Jeździec", seriale: Rodzina Zastępcza, Plecak pełen przygód), a animację przygotowało Alien FX studio: reklamy dla Eurobank, BGZ, Play, KFC, Bonduelle, AXA, Delicie Impresje, Lot, Danone, Lotto, Hortex, Prymat, Era, Peugeot.
Od połowy września do końca roku reklama TV będzie emitowana m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TVN24.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów , Intermarche ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...