Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" w Kielcach jest firmą z dziewięćdziesięcioletnim doświadczeniem na polskim rynku. To właśnie w Kielcach, w 1959 roku, opracowana została metoda produkcji majonezu, która stała się podstawą obowiązującej do dzisiaj Polskiej Normy. Majonez Kielecki - sztandarowy produkt firmy, zajmuje drugie miejsce pod względem najchętniej kupowanych majonezów w Polsce. Produkty „Społem" Kielce wielokrotnie otrzymywały wyróżnienia i nagrody, m.in.: znak „Poznaj Dobrą Żywność" i certyfikat jakości „Q".
Publicon, oprócz standardowej obsługi PR, opracuje kampanię promującą obchody 50-lecia Majonezu Kieleckiego, poprowadzi działania mające na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz poprawę jej pozycjonowania. Do działań agencji należeć będzie także, opieka nad serwisem majonez.pl.
(maj)
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...