Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" w Kielcach jest firmą z dziewięćdziesięcioletnim doświadczeniem na polskim rynku. To właśnie w Kielcach, w 1959 roku, opracowana została metoda produkcji majonezu, która stała się podstawą obowiązującej do dzisiaj Polskiej Normy. Majonez Kielecki - sztandarowy produkt firmy, zajmuje drugie miejsce pod względem najchętniej kupowanych majonezów w Polsce. Produkty „Społem" Kielce wielokrotnie otrzymywały wyróżnienia i nagrody, m.in.: znak „Poznaj Dobrą Żywność" i certyfikat jakości „Q".
Publicon, oprócz standardowej obsługi PR, opracuje kampanię promującą obchody 50-lecia Majonezu Kieleckiego, poprowadzi działania mające na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz poprawę jej pozycjonowania. Do działań agencji należeć będzie także, opieka nad serwisem majonez.pl.
(maj)
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....