Przemierzając nieprzebyte prerie hali targowej, każdy miał okazję znaleźć coś dla siebie. Firma przygotowała bowiem wspaniałą ofertę handlową i jak zawsze dołożyła wszelkich starań, aby dobrym interesom towarzyszyła doskonała rozrywka.
Na uczestników targów oraz gości czekało wiele promocji handlowych, szereg atrakcji oraz konkursów, m.in:
- najnowsza oferta produktów świątecznych,
- ceny, jakich jeszcze nie było, niepowtarzalne promocje,
- produkty „OPTI - optymalne zakupy” w nowej szacie graficznej i po rewelacyjnie niskich cenach,
- dla uczestników - do wygrania 6 wspaniałych wycieczek w dowolny zakątek świata,
- bogaty program rozrywkowy: szalona jazda na rodeo-byku, liczne konkursy z nagrodami, nauka tańców indiańskich, występy mistrzowskich par tanecznych i zespołu indiańskiego,
- bezpłatny catering przez cały czas trwania targów.
W roli prowadzącego wystąpił Conrado Moreno.
Każdy uczestnik targów otrzymał październikowy numer Ogólnopolskiego pisma rynku FMCG „HURT & DETAL”. Pismo dostępne było również dla gości targów na stoisku Nr 16.
tagi: mclane , targi , fischer , hurt i detal ,
Dariusz Stolarczyk zrezygnował z funkcji członka zarządu...
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...