Kategorie produktów

Jesienne Targi McLane Polska

Niedziela, 12 listopada 2006 HURT & DETAL - Nr 7 (9) / 2006
W dniach 24 - 25 października w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI - odbyła się kolejna edycja targów McLane Polska. Tym razem hasłem przewodnim Targów była "Gwiazdka na Dzikim Zachodzie". W targach uczestniczyło 131 wystawców z branży FMCG.

Przemierzając nieprzebyte prerie hali targowej, każdy miał okazję znaleźć coś dla siebie. Firma przygotowała bowiem wspaniałą ofertę handlową i jak zawsze dołożyła wszelkich starań, aby dobrym interesom towarzyszyła doskonała rozrywka.

Na uczestników targów oraz gości czekało wiele promocji handlowych, szereg atrakcji oraz konkursów, m.in:
- najnowsza oferta produktów świątecznych,
- ceny, jakich jeszcze nie było, niepowtarzalne promocje,
- produkty „OPTI - optymalne zakupy” w nowej szacie graficznej i po rewelacyjnie niskich cenach,
- dla uczestników - do wygrania 6 wspaniałych wycieczek w dowolny zakątek świata,
- bogaty program rozrywkowy: szalona jazda na rodeo-byku, liczne konkursy z nagrodami, nauka tańców indiańskich, występy mistrzowskich par tanecznych i zespołu indiańskiego,
- bezpłatny catering przez cały czas trwania targów.

W roli prowadzącego wystąpił Conrado Moreno.

Każdy uczestnik targów otrzymał październikowy numer Ogólnopolskiego pisma rynku FMCG „HURT & DETAL”. Pismo dostępne było również dla gości targów na stoisku Nr 16.

tagi: mclane , targi , fischer , hurt i detal ,