MAKRO Polska dostarcza produkty do programu „MasterChef”
Wtorek, 24 września 2019
Sieć hurtowni MAKRO Polska zapewnia produkty, z których kucharze-amatorzy przygotowują potrawy konkursowe w ósmej edycji „MasterChefa”. Najnowszy sezon kulinarnego show można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, emitowanego na kanale TTV.
MAKRO Polska towarzyszy programowi „MasterChef” od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom wysokiej jakości asortyment, m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki MAKRO Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.
– MAKRO poprzez udział w programie „MasterChef” konsekwentnie umacnia wizerunek najlepszego dostawcy dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
W programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa, atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran – prowadzący program „10 zadań specjalnych Michela Morana”, w którym uczestnicy również korzystają z produktów oferty sieci MAKRO.
„MasterChef” jest jednym z najpopularniejszych programów kulinarnych. Po raz pierwszy wyemitowany został w 1990 roku, od tego czasu doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie.
MAKRO Polska prowadzi aktywne działania mające na celu wsparcie inicjatyw związanych z branżą gastronomiczną. Jest inicjatorem programu Polskie Skarby Kulinarne, mającego na celu zwiększenie wiedzy na temat kulinarnej tradycji naszego kraju zarówno wśród szefów kuchni, jak i konsumentów. Sieć hurtowni prowadzi także program Szef dla Młodych Talentów, przeznaczony dla uczniów szkół i klas gastronomicznych zainteresowanych rozszerzaniem swoich umiejętności poza murami szkoły poprzez staże w topowych restauracjach oraz warsztaty z wiodącymi szefami kuchni.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.