Jak twierdzą analitycy, odmowa akcjonariuszy Cadbury, do którego należy między innymi polski Wedel, to jednak raczej walka o podbicie stawki niż rzeczywista niechęć do bycia przejętym. Według Andy'ego Smitha, analityka firmy Icap, Kraft Foods i Cadbury idealnie do siebie pasują w sensie geograficzno-produktowym.
Jak mówi Smith, Kraft Foods jest „bardzo słaby" w Wielkiej Brytanii i mocny na rynkach takich jak Brazylia i Skandynawia, gdzie z kolei Cadbury „nie jest poważnym graczem". Kraft nie ma również doświadczenia w produkcji gum do żucia, które są według Smitha „najbardziej atrakcyjnym segmentem" na rynku słodyczy i przekąsek.
Źródło: forsal.pl
(maj)
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...