Jak twierdzą analitycy, odmowa akcjonariuszy Cadbury, do którego należy między innymi polski Wedel, to jednak raczej walka o podbicie stawki niż rzeczywista niechęć do bycia przejętym. Według Andy'ego Smitha, analityka firmy Icap, Kraft Foods i Cadbury idealnie do siebie pasują w sensie geograficzno-produktowym.
Jak mówi Smith, Kraft Foods jest „bardzo słaby" w Wielkiej Brytanii i mocny na rynkach takich jak Brazylia i Skandynawia, gdzie z kolei Cadbury „nie jest poważnym graczem". Kraft nie ma również doświadczenia w produkcji gum do żucia, które są według Smitha „najbardziej atrakcyjnym segmentem" na rynku słodyczy i przekąsek.
Źródło: forsal.pl
(maj)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...