Jak twierdzą analitycy, odmowa akcjonariuszy Cadbury, do którego należy między innymi polski Wedel, to jednak raczej walka o podbicie stawki niż rzeczywista niechęć do bycia przejętym. Według Andy'ego Smitha, analityka firmy Icap, Kraft Foods i Cadbury idealnie do siebie pasują w sensie geograficzno-produktowym.
Jak mówi Smith, Kraft Foods jest „bardzo słaby" w Wielkiej Brytanii i mocny na rynkach takich jak Brazylia i Skandynawia, gdzie z kolei Cadbury „nie jest poważnym graczem". Kraft nie ma również doświadczenia w produkcji gum do żucia, które są według Smitha „najbardziej atrakcyjnym segmentem" na rynku słodyczy i przekąsek.
Źródło: forsal.pl
(maj)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...