Najwięcej satysfakcji przynosi mi poczucie, że mój klient jest zadowolony. Na ten sukces składa się wiele czynników, jednak najważniejszym z nich jest jakość obsługi. Gdy ktoś przychodzi do mojego sklepu, na przykład po miód, nie oferuję pierwszego lepszego z brzegu. Staram się dobierać produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb kupującego. Inną ważną kwestią jest uczciwość, dlatego kieruję się w życiu zasadą – nie sprzedaję tego, czego sam bym nie kupił. Być może dlatego ludzie tak chętnie wracają do mojego sklepu. Oprócz stałych klientów na miejscu, regularnie odwiedzają mnie i ci, którzy mieszkają w innych rejonach Polski. Osoby przyjezdne, które widuję rokrocznie, to dla mnie ogromna satysfakcja. Jeszcze większe poczucie spełnienia dają ci, którzy poznali mój sklep z polecenia innych ludzi. Poczta pantoflowa nie od dzisiaj uznawana jest za najlepszą formę reklamy, dlatego ich obecność to komplement, zwłaszcza jeśli mieszkają daleko. Lubię myśleć, że wracają dzięki naszemu nastawieniu – drzwi zamykamy za klientem, a nie przed jego nosem. Zadowolony konsument to najlepsza reklama, a życzliwy uśmiech nic nie kosztuje. Dlatego w biznesie wygrywa ten, do którego wraca się z przyjemnością.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.