Wrzesień to dla wielu rodzin czas zmian. Dlatego marka Carex chcąc pomóc w ich realizacji wybrała na motyw przewodni swojej jesiennej aktywacji remont łazienki. To właśnie w tej domowej przestrzeni możemy znaleźć produkty marki, które każdego dnia dbają o higienę czystych dłoni całej rodziny. Loteria jak i jej tytuł „Nowa łazienka w zasięgu ręki” zachęcają do wprowadzenia kilku zmian w swoim domu. Dzięki głównej wygranej entuzjaści marki będą mogli wyremontować swoją łazienkę, a nagrody dodatkowe pozwolą im pomyśleć o jej nowej aranżacji.
W loterii może wziąć udział każdy, kto w dniach od 16 września do 31 października 2019 roku zakupi dowolne mydło Carex oraz zachowa paragon i zarejestruje go na dedykowanej stronie
www.nawyciagnieciereki.pl. Nagrodą główną w loterii są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości aż 10 000 zł każdy. Co więcej, każdego dnia uczestnicy mogą wejść na www loterii i zagrać w stworzoną specjalnie dla akcji grę memo. Powalczą o nagrody dodatkowe - bony zakupowe do Home&You o wartości 50 zł. Klienci mogą zatem nie tylko wygrać środki na remont łazienki, ale także pomyśleć o jej nowej aranżacji. Losowanie nagród odbędzie się w dniach 03.10.2019 r., 17.10.2019 r. oraz 05.11.2019 r. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.
Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.
Więcej szczegółów na www.nawyciagnieciereki.pl. Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.