Sieć POLOmarket rozwija swój program lojalnościowy i wprowadza nową aplikację mobilną
Wtorek, 03 września 2019
Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi Klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.
Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci , w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.
- Nasza nowa aplikacja to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającej konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności naszych Klientów. Już teraz nasz program POLOkarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych Klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka Dyrektor Marketingu POLOmarket.
Uruchomiona przez sieć POLOmarket aplikacja w przyszłości będzie rozwijana przy uwzględnieniu doświadczeń zakupowych i opinii Klientów sieci i użytkowników tego mobilnego rozwiązania. Dane są zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX (Customer Experience) wdrożone w sieci już kilka lat temu. To kolejne w ostatnim czasie mobilne rozwiązanie, które wprowadziła Grupa POLOmarket. Dla przypomnienia, od początku lipca br. we wszystkich sklepach sieci POLOmarket można dokonywać płatności bezgotówkowych BLIK.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.