Do konkursu mogą przystąpić produkty innowacyjne sektora FMCG, które zostały wprowadzone na rynek, bądź zostały w znaczący sposób ulepszone w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. O wyborze laureatów zadecydują konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence (trnd).
Organizatorem Konkursu jest Fischer Trading Group Sp. z o.o. - wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL oraz Anglojęzycznego Magazynu dla Profesjonalistów Food from Poland.
tagi: złote , innowacje , fmcg , retail , październik , konkurs , innowacyjny ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...