Jedna z największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 22 odsłoną. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy spodziewają się około 300 wystawców. W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród.
Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów o godz. 12:00 odbędzie się koncert Sławomira.
Ogólnopolski Kongres „Dokąd zmierza polski handel?”Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza Polski Handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W programie pierwszego dnia zaplanowano prezentacje:
- Struktura rynku handlowego w Polsce – dzisiaj i jutro
- Sklepy po sąsiedzku – perspektywy i szanse
- Konsument w Polsce AD 2020 – fundamentalne trendy
- Strategie asortymentowe w czasach dominacji dyskontów: oferta na półce głównym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej
- Lokalizacja sprzedaży największych kategorii spożywczych
- Obowiązkowy asortyment w sklepach małoformatowych - dzisiaj i jutro
Ważnym punktem programu będą debaty:
- Przyszłość polskiego handlu – scenariusze i wyzwania – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca szeroką tematykę m.in.: franczyz i sklepów małych formatów jako elementów przewagi polskiego handlu, budowania siły handlu w oparciu o współpracę z dostawcami, współpracy między polskimi dystrybutorami czy zmian w prawie,
- Rola franczyzy w handlu tradycyjnym – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca tematykę franczyzy, jej znaczenia w polskim handlu, kierunków rozwoju.
- Czynniki wpływające na sprzedaż najważniejszych kategorii w sklepach małoformatowych – współorganizowana przez magazyn Handel, podejmująca dyskusję na tematy związane z: zmianami regulacji prawnymi a wzrostem cen w niektórych kategoriach, metod marketingowych wspierających sprzedaż w sklepach małoformatowych, znaczenia kanału małoformatowego dla wprowadzania nowych produktów, czy scenariuszy rozwoju kanału małoformatowego i jego miejsce w strategiach sprzedażowych producentów.
Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej eksperci poprowadzą panele:
- Sklep i jego otoczenie. W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?
- Wizualizacja placówki handlowej. Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?
- Merchandising – zasady ekspozycji. Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.
- Sposoby aktywowania klientów. Budowanie lojalności i zaufania. Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych. Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.
W programie przewidziano także Panel Mięsny, którego gośćmi i panelistami będzie kierownictwo największych firm z tej branży. Z kolei drugiego dnia odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu.
Czołowi przedstawiciele polskiego handlu
Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wezmą udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:
• Adam Mokrysz, prezes Grupy Mokate,
• Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal S.A.,
• Dariusz Sapiński, prezes zarządu, Grupy Mlekovita,
• Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek,
• Evangelos Evangelou, prezes Herbapol Lublin,
• Jan Kolański, prezes Colian Holding,
• Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice,
• Marek Darul, prezes Kupiec Sp. z o.o.,
• Marek Moczulski, prezes zarządu Bakalland S.A.,
• Michał Mrowiec wiceprezes Kompania Piwowarska,
• Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Sokołów SA,
• Paweł Gurgul, prezes Grupy Hortex
• Paweł Ornatek, prezes zarządu Profi Sp. z o.o.,
• Radosław Kasperowicz, prezes zarządu Prymat Sp. z o.o.,
• Robert Krawiec, prezes zarządu Mamut Polska S.A..
Loteria TARGOMANIA
Podczas dwóch dni Targów odbędą się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. Pozyskać kupony będzie można na stoiskach realizując zamówienia. W sumie dla odwiedzających przewidziano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich będą telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzet sportowy czy zestawy nagród. Drugiego dnia Targów o godzinie 14:10 odbędzie się losowanie
nagrody w postaci weekendowej jazdy samochodem z pełnym bakiem. W losowaniu będą mogły wziąć udział osoby posiadające
KUPONY LOTERYJNE, które opublikowane zostaną w Gazecie Super Nowości w terminach: 25,28 października 2019 r. oraz 4,5,6 listopada 2019 r.
Targi Medyczne
Jak co roku na Targi medyczne zapraszane są firmy, które zaprezentują między innymi oferty z zakresu medycyny naturalnej, profesjonalnych środków czystości i higieny, sprzętu i aparatury medycznej, mebli medycznych, środków opatrunkowych, odzieży i obuwia medycznego. Centrum Medyczne Medyk sp. z.o.o., przygotowała
cykl bezpłatnych prelekcji na temat profilaktyki zdrowia dla odwiedzających Targi. Dodatkowo organizatorzy zapraszają również na
bezpłatne badania i konsultacje lekarskie ze specjalistami.Nagrody dla najlepszych
Podczas tegorocznych Targów już po raz siódmy Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale, certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.
Patroni i partnerzy TARGI zostały objęte
patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Podkarpackiego - Władysława Ortyla, Wojewodę Podkarpackiego - Ewę Leniart oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa - Tadeusza Ferenca.
PATRONI
Konsul Honorowy Ukrainy w Rzeszowie, Konsul Honorowy Republiki Słowackiej w Rzeszowie, Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej, Podkarpacki Klub Biznesu
PATRONI MEDYCZNI: Centrum Medyczne Medyk, Okręgowa Izba Lekarska, Narodowy Fundusz Zdrowia, Podkarpacki Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, Medyczno-Społeczne-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rzeszowie, Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarska, Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Rzeszowie
PATRONI MEDIALNI: Poradnik Handlowca, TVP Rzeszów, Wiadomości Handlowe, Hurt i Detal, Handel, Super Nowości
PARTNERZY TARGÓW: Podkarpacki Związek Pracodawców Lewiatan, Caritas Diecezji Rzeszowskiej
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej:
www.targispecjal.pl Relacja z Targów 2018:
https://www.youtube.com/watch?v=S3yCLRgodUc&t=3s