Z rynku FMCG

Nowy projekt POLOmarketu. Sieć uruchomiła internetowy katalog win

Piątek, 30 sierpnia 2019
W drugiej połowie sierpnia br. grupa POLOmarket uruchomiła serwis internetowy w stu procentach poświęcony winom – Dobre Grono. W elektronicznym katalogu znajduje się oferta alkoholi dostępna na stałe w sklepach stacjonarnych wraz z cenami oraz szczegółowymi opisami każdego z produktów.
W katalogu internetowym Dobre Grono aktualnie znajdują się wyselekcjonowane 42 wina, które są importowane do POLOmarketu z różnych zakątków Włoch, Francji, Hiszpanii, Węgier i Bułgarii. Produkty zostały przydzielone do odpowiednich kategorii, a wygodna nawigacja poprzez menu boczne pozwala na dobór wina do indywidualnych preferencji konsumenta tj. smak, rodzaj, kraj pochodzenia.

- Oferta win dostępna w sklepach stacjonarnych POLOmarket jest stale poszerzana o kolejne pozycje, a tym samym serwis internetowy Dobre Grono będzie się systematycznie rozrastał. Uzupełnieniem elektronicznego katalogu jest katalog papierowy, w którym komunikowane są specjalne akcje promocyjne. W tym roku wydaliśmy już dwa takie katalogi i pracujemy nad trzecim – informuje Jarosław Brudnicki Dyrektor Zakupów w sieci POLOmarket. - Zarówno katalog elektroniczny, jak i papierowy pełni funkcję informacyjną i edukacyjną dla klientów zainteresowanych zakupem wina w sklepach należących do naszej grupy. Dzięki nim konsument może dokonywać świadomych wyborów wina, dopasowanych do indywidualnych preferencji lub do przygotowywanych dań – dodaje Jarosław Brudnicki.

Oferta Dobre Grono obowiązuje w sklepach stacjonarnych POLOmarketu, ale asortyment może się od siebie różnić. Katalog elektroniczny jest dostępny pod adresem dobregrono.pl.



tagi: POLOmarket , sieć handlowa , internetowy katalog win ,