Kampanie i Promocje

25 lat doświadczenia na rynku. Ruszyła ogólnopolska urodzinowa kampania MAKRO Polska

Czwartek, 29 sierpnia 2019
W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Urodzinowa kampania MAKRO obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu  mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

„W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do MAKRO.

25. urodziny MAKRO wsparte są kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy Agora, RMF FM, Radio ZET oraz szeroko zasięgową kampanią internetową. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu MAKRO Polska. Więcej informacji o ofercie produktowej, loterii i  promocjach można znaleźć na www.makro.pl oraz www.makro-dla-gastronomii.pl.

MAKRO Polska jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Pierwsza hala sieci pojawiła się na polskim rynku w 1994 r. w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Dziś firma posiada 29 placówek oraz 2 nowoczesne platformy dystrybucyjne. Zapewnia ponad 1 000 000 klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów z całego świata.

MAKRO Polska od lat inspiruje i dzieli się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu oraz podnoszenia konkurencyjności na rynku. Oferuje klientom wiele nowoczesnych rozwiązań i kanałów komunikacji, takich jak aplikacja mobilna czy bezpłatne założenie witryny internetowej. Prowadzi liczne szkolenia, warsztaty kulinarne oraz spotkania integrujące branżę. W Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie klienci pod okiem ekspertów i szefów kuchni mogą rozwijać swoje umiejętności, wiedzę asortymentową oraz kompetencje potrzebne do prowadzenia własnej firmy. Firma organizuje także cykliczne regionalne spotkania branżowe, m.in.  Historyczny Stół Kulinarny, Szef dla Szefów czy Super Sklep. Umożliwia w ten sposób nawiązywanie dialogu z ekspertami i poszerzanie wiedzy na temat trendów. Od dwóch lat prowadzi ogólnopolski program Polskie Skarby Kulinarne, w ramach którego szefowie kuchni, kucharze i restauratorzy poszerzają wiedzę na temat rodzimej kuchni, uczą się  interpretować historyczne receptury i kreować towarzyszącą im narrację historyczną. W tym roku, w ramach programu, MAKRO Polska uruchomiła szlaki kulinarne, dzięki którym mieszkańcy i turyści mogą rozsmakować się w tradycji i poznać polską historię od kuchni. MAKRO Polska wspiera także przyszłych kucharzy poprzez program edukacyjny Szef dla Młodych Talentów, dzięki któremu tworzy uczniom możliwości nauki pod okiem czołowych szefów kuchni. W jubileuszowym roku sieć hurtowni po raz czwarty zaprasza przedsiębiorców do wspólnego świętowania w ramach Dnia Własnego Biznesu, który odbędzie się 8 października. Wydała także po raz dziewiąty raport Polska na Talerzu, który przedstawia trendy konsumenckie w polskiej gastronomii oraz stanowi źródło informacji na temat kierunków rozwoju branży HoReCa.




tagi: MAKRO Polska , ogólnopolska urodzinowa kampania ,