Kategorie produktów

MLEKOVITA podsumowała pierwsze półrocze 2019 r.

Środa, 28 sierpnia 2019 HURT & DETAL Nr 08/162. Sierpień 2019
Wyniki finansowe MLEKOVITY wyraźnie wskazują na kolejny rekord w osiągniętych przychodach, co w perspektywie całego roku zapowiada najlepszy wynik w ponad 90-letniej historii firmy.
Firma nie spoczywa na laurach, realizując kolejne ambitne cele. Jednym z fundamentalnych kroków w kierunku wzmocnienia pozycji lidera branży kreującego nowoczesny model biznesu mleczarskiego jest największa w historii MLEKOVITY inwestycja: Fabryka Proszków Mlecznych. Dzięki niej możliwe było rozszerzenie asortymentu oferowanego zarówno w kraju, jak i poza granicami Polski. Proszki mleczne są szczególnie istotnym produktem eksportowym ze względu na wysoką trwałość, ale przede wszystkim najwyższą jakość, gwarantowaną uznaną na całym świecie marką MLEKOVITA. Rozwój bazy produktowej w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów to jeden z najważniejszych celów, jakie MLEKOVITA stawia sobie każdego roku. Ogrom pracy w tym zakresie znakomicie ilustruje liczba nowych produktów wprowadzonych od stycznia do czerwca 2019: 46 nowości w 8 kategoriach produktowych. MLEKOVITA w okresie od stycznia do czerwca 2019 r. osiągnęła rekordowy skup na poziomie 1,2 mld litrów mleka, który zdecydowanie pomaga w rozwoju asortymentu.


tagi: MLEKOVITA , ekonomia , finanse ,