Kampanie i Promocje

Tymbark mango-mięta - orzeźwienie, jakiego jeszcze nie było!

Piątek, 12 lipca 2019
Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.
Każda moda trwa tylko chwilę, trend goni trend, a challenge błyskawicznie wypierany jest przez następny – w świecie młodych nie łatwo jest być na bieżąco. Wystarczy na chwilę wypaść z szybkiego obiegu informacji, by coś przegapić i narazić się na zarzut, że przecież „to już było!”. Nie ma miejsca dla odtwórców. Liczą się tylko trendsetterzy i ci, którzy przełamują nudę czymś kreatywnym – tak jak Tymbark w swojej nowej kampanii „Tego jeszcze nie BYO”, promującej napojową nowość, napoje mango-mięta.

Szeroka kampania, oprócz spotów telewizyjnych, to także billboardy w przestrzeniach miejskich oraz działania digitalowe na Facebooku i Instagramie, a także współpraca z influencerami, m.in. na TikToku.

Napoje Mango-Mięta to tegoroczna nowość Tymbarku. Soczyste mango i przełamująca jego egzotyczny smak mięta, to propozycja, która nie ma sobie równych. Po szklane butelki z kultowymi kapslami najczęściej sięgają młodzi ludzie, jednak dostępne są także formaty 500 ml i 2 l.

Zachęcamy do obejrzenia spotów:
https://youtu.be/E7Rz04WtYpk
https://youtu.be/Vkzu2S0j-Ng
Agencja reklamowa odpowiedzialna za koncept kampanii, spoty TV oraz outdoor: Agencja Bardzo
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , napoje , mango-mięta ,