Dzień, który zapamiętamy na długo!Uroczysty odbiór nagród podczas finału wielkiej urodzinowej loterii – To jest pyszne od 25 lat!, odbył się 9 lipca w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie poprowadził Maciej Dowbor. Wydarzenie rozpoczęło się niezwykłą podróżą w czasie, w którą zabrał zgromadzonych gości Dyrektor Generalny Hochland Polska – Piotr Knauer. Podsumował 25 lat firmy Hochland w Polsce, która na przestrzeni lat umacniała swoją pozycję, rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w Polsce. Wspaniały dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność – dziś owocują, m.in. w postaci niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland, o czym opowiedział – Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager Hochland Polska.
Na scenie pojawił się także Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager Hochland Polska, który opowiedział m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele” wspierającej Wielką Urodzinową Loterię.
Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. – mówił Radosław Jurkowski.
Ku zaskoczeniu zgromadzonych gości, na scenie pojawili się bohaterowie tej reklamy – Natalia i Antoni. Dziś już jako dorośli, ale nadal pozostający w przyjaźni ludzie, których losy połączyła niegdyś dziecięca przygoda na planie reklamowym Hochland. Ten niezwykle sentymentalny i radosny moment był najlepszym wstępem do kulminacyjnego punktu spotkania.
Przekazanie kluczyków – chwile pełne wzruszeńGdy tylko Maciej Dowbor w towarzystwie Piotra Knauera rozpoczął wyczytywanie kolejnych imion laureatów, wiwatom i okrzykom radości nie było końca! Pani Anna… Pani Monika… Pani Maria… Pani Paulina… Pan Krzysztof. W momencie największej radości laureaci w towarzystwie najbliższych odbierali na scenie kluczyki do swojego nowego samochodu. Choć emocje odbierały mowę, zwycięzcy podzielili się z prowadzącym i gośćmi swoimi odczuciami. Każdy z nich miał swój przepis na sukces i swoje ulubione sery z portfolio Hochland Polska, jak Pani Anna, która zwycięstwo, jak sama powiedziała, zawdzięcza… miłości do pizzy.
Można powiedzieć, że wygrałam dzięki temu, że cała nasza rodzina przepada za pizzą. – mówiła pani Anna. Piekę ją co piątek, to taka nasza mała tradycja. A do pizzy używam tylko sera Hochland – i ten jeden okazał się właśnie tym szczęśliwy. W kuluarach niesamowitą historią podzieliła się również Pani Monika, która w Dzień Kobiet zarejestrowała jeden kod i to właśnie on przyniósł jej wspaniały prezent w postaci nowego samochodu.
Zwieńczeniem uroczystości były pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort, który podkreślał wyjątkową atmosferę tego radosnego dnia.
W loterii mógł wygrać każdyLoteria pod hasłem „To jest pyszne od 25 lat!” zachęcała wszystkich Konsumentów do sentymentalnej podróży przez różnorodne smaki i rodzaje serów Hochland. W ciągu ćwierćwiecza portfolio marki uległo ogromnemu rozszerzeniu, a miłośnicy serów dziś mogą wybierać spośród serów żółtych, kanapkowych czy kremowych. Do skosztowania różnych wariantów skłaniała Konsumentów loteria, w której do wygrania były codzienne nagrody pieniężne o wartości 100 zł oraz pięć nagród głównych – rodzinnych, bogato wyposażonych samochodów Jeep Renegade najnowszej generacji.