Marka Somersby po raz pierwszy podjęła współpracę z marką modową. Od 1 lipca w konkursie pod hasłem „Przymierz się do nagród” konsumenci mogą wygrywać unikalną kolekcję modową inspirowaną smakami Somersby, stworzoną przy współpracy z Aloha From Deer.
Tego lata Somersby przygotowało dla konsumentów wyjątkowy konkurs. Każdy, kto w okresie od 1 lipca do końca października 2019 kupi Somersby w opakowaniu promocyjnym, ma szansę na niebanalne nagrody. We współpracy z modową marką Aloha from Deer powstały 4 serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.
Projekty ubrań to idealne połączenie owocowej, pozytywnej stylistyki Somersby oraz stylu Aloha from Deer – mówi Agata Jaworska, marketing manager. – Dla fanów obydwu marek przygotowaliśmy dwie kolekcje – letnią i jesienną. W ramach aktywacji trwającej aż 4 miesiące do wygrania jest 3200 nagród – unikalnych ubrań i plakatów od Somersby i Aloha oraz zniżki na ich zakup.
Każdy, kto kupi dowolny wariant Somersby w opakowaniu promocyjnym, może „przymierzyć się do nagród” na dwa sposoby. Można wziąć udział w konkursie o nagrody rzeczowe, wchodząc na stronę Somersby.pl. i tam rejestrując kod spod kapsla i zawleczki oraz odpowiadając na kreatywne pytanie konkursowe. W letniej edycji konkursu (od 1 lipca do 2 września) do wygrania są koszulki, bluzy, nerki i plakaty. Natomiast w jesiennej edycji (od 2 września do 31 października) – bluzy z kapturami i skarpetki. Można również wygrać 50% zniżki na zakup kolekcji Somersby na alohafromdeer.com., rejestrując kod także na stronie Somersby.pl oraz odpowiadając na pytanie konkursowe. Dobra odpowiedź jest nagradzana kodem na 50% zniżki.
Opakowania promocyjne są już w sklepach – kody spod kapsli i zawleczek można już rejestrować na stronie Somersby.pl, aby wziąć udział w konkursie. Promocja konsumencka ma silne wsparcie: poza komunikacją na opakowaniach wspierana jest działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.
Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative Media.