– W Polsce obserwujemy silny trend dotyczący wzrostu świadomości konsumentów odnośnie wpływu spożywanej żywności i napojów na zdrowie i samopoczucie. Coraz więcej Polaków zwraca uwagę na swoją dietę, wzbogacając ją w zdrowsze produkty – powiedziała Magda Grędzicka, Brand Manager Lipton Ice Tea w PepsiCo. – Lipton Ice Tea Green jest znakomitą alternatywą dla popularnych innych napoi. Pyszny smak, orzeźwienie i lekkość, którą przynosi Lipton Ice Tea Green jest coraz bardziej doceniana przez Polki i Polaków. Według danych z marca 2019 r. firmy badawczej Nielsen coraz więcej Polaków decyduje się na zieloną mrożoną herbatę, a Lipton Ice Tea Green jest niekwestionowanym liderem w segmencie zielonych herbat Ice Tea.
Promocja Lipton Ice Tea Green z Polkomtelem i silne wsparcie marketingowePo raz pierwszy w historii Lipton Ice Tea Green zdecydowała się na współpracę z operatorem telekomunikacyjnym. Marka wspólnie z firmą Polkomtel przygotowała dla swoich fanów niezwykłą promocję, w której każdy wygrywa. Aby odebrać 1 GB Internetu LTE w Plusie na kartę i mix wystarczy kupić półlitrową butelkę dowolnej Lipton Ice Tea (promocją objęte są wszystkie smaki) i wysłać kod spod nakrętki na dedykowany numer. Promocja potrwa od początku lipca do końca września 2019 r. i będzie wspierana kampanią TV oraz digital.
Działania marketingowe Lipton Green wspiera silna kampania 360°, która obejmuje emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Nowy
30-sekundowy spot opowiada jak dodać lekkości swojemu dniu i zachęca do spróbowania pysznego orzeźwienia. W punktach sprzedaży m.in. w dużych sieciach handlowych pojawią się też specjalne materiały POS.
Za wypracowanie strategii digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.