Oranżada Hellena, wafelki Grześki czy czekoladki Lily O’Brien’s - to niektóre z nowych produktów, jakie LOT wprowadza dla pasażerów na pokładach swoich samolotów w związku z rozszerzeniem współpracy z firmą Colian. To kolejne przekąski, obok Śliwki Nałęczowskiej i Krówek Mlecznych Solidarności.
- LOT jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich marek. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie wobec pasażerów, by każdego dnia pracować nad wzmocnieniem oferty połączeń i produktu pokładowego. Z firmą Colian współpracujemy od 2015 roku, kiedy to na pokłady naszych nowoczesnych Boeingów 787 Dreamliner, w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes w rejsach długodystansowych wprowadziliśmy m.in. Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarności, które przypadły pasażerom do gustu. Cenimy sobie bardzo tę współpracę. Cieszę się, że w wyniku rozstrzygniętego przetargu możemy ją teraz rozszerzyć o gamę nowych produktów - mówi Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Na pokłady samolotów polskiego przewoźnika trafiły następujące produkty firmy Colian: Śliwka Nałęczowska, Krówki Mleczne Solidarności, czekoladki z miętą Elizabeth Shaw, czekoladki Lily O'Brien's i Oranżada Hellena - czytamy w komunikacie LOT. Śliwki i krówki serwowane są również w salonach biznesowych LOT-u Polonez i Mazurek na warszawskim Lotnisku Chopina (niebawem pojawią się też Grześki i miętowe czekoladki).
Od 1 maja 2019 r. pasażerowie LOT-u podróżujący w klasie ekonomicznej na rejsach zagranicznych oraz na rejsach krajowych częstowani są wafelkami Grześki, które stopniowo zastępują na pokładach dotychczas oferowane wafelki.
Wprowadzenie na pokłady nowych produktów to tylko jeden z elementów współpracy LOT-u z firmą Colian. Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku.
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.