Siódma odsłona międzynarodowej inicjatywy Campari trwać będzie od 24 do 30 czerwca 2019 r. W jej ramach lokale na całym świecie będą promować koktajl Negroni bazujący na legendarnym, włoskim aperitifie, jednocześnie angażując się w zbieranie środków na wybrane cele dobroczynne. Negroni Week to międzynarodowa inicjatywa charytatywna, która prowadzona jest w barach, restauracjach i punktach sprzedaży detalicznej na całym świecie, przekazując moc fundraisingu w ręce barmanów, ich barów oraz fanów Negroni w intencji zbiórki na ponad 40 celów charytatywnych. W tym roku Negroni Week ma jeszcze bardziej doniosły charakter – 2019 r. to setna rocznica powstania najpopularniejszego drinka bazującego na Campari – Negroni. Jest to więc idealna okazja, by wznieść toast za dobroczynność i posmakować wyjątkowych twistów na bazie legendarnego, włoskiego koktajlu!
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.