Kategorie produktów

„Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” – wakacyjna kampania marki Grześki

Wtorek, 25 czerwca 2019 HURT & DETAL Nr 06/160. Czerwiec 2019
Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i internecie. Kampania marki Grześki będzie realizowana etapowo. 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację wzmocnią emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach telewizyjnych, które potrwają do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.




tagi: Grześki , „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” , kampania ,