Stokrotka w gronie najlepszych firm regionu lubelskiego
Poniedziałek, 24 czerwca 2019
Stokrotka Sp. z o.o. została laureatem Rankingu Najlepszych Firm Lubelszczyzny Złota Setka 2018. Firma otrzymała również nagrodę w konkursie Setka Kuriera 2018, który nagradza największe przedsiębiorstwa z województwa lubelskiego.
W Rankingu Najlepszych Firm Lubelszczyzny Złota Setka 2018, organizowanym przez Dziennik Wschodni, Stokrotka zajęła III miejsce oraz została najlepszą firmą handlową w regionie lubelskim. Firma odebrała również statuetkę dla najlepszego przedsiębiorstwa, otrzymując III miejsce w konkursie Kuriera Lubelskiego „Setka Kuriera 2018”.
Jesteśmy dumni, że po raz kolejny udało nam się znaleźć w zaszczytnym gronie najlepszych firm z regionu. Te nagrody są dowodem na to, że cały czas się dynamicznie rozwijamy, będąc doskonałą wizytówką województwa lubelskiego na arenie ogólnopolskiej. - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
Dziś Stokrotka to jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce, która cały czas systematycznie zwiększa liczbę swoich sklepów na terenie całego kraju. W 2018 roku Stokrotka przejęła sieć sklepów Aldik, a rok później sklepy działające pod szyldem Sano. W ubiegłym roku przychody firmy przekroczyły 2,8 mld zł. W sumie pod szyldem Stokrotki działa już w Polsce 600 sklepów różnych formatów i wielkości, w których pracuje ponad 10 000 pracowników.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.