Nieskategoryzowane

Kolporter Service wprowadza marki własne

Poniedziałek, 17 sierpnia 2009
Spółka Kolporter Service wchodzi na rynek marek własnych, wprowadzając napoje energetyczne i izotoniczne o kilku smakach.

W planach jest powiększenie tej oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC i wodę mineralną.
Poszerzamy ofertę o produkty, których najbardziej oczekują nasi klienci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę"  - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service. - „Istotnym elementem jest też nasza pełna kontrola nad jakością produktu, począwszy od opakowania aż do marketingu."

Zdaniem Krzysztofa Żądło marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych. Podobne tendencje występują również na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi to około 20 proc. rynku.

Kolporter Service wspiera sprzedaż marek własnych programem zakupowym „Karaiby", w którym wszyscy detaliści, po dokonaniu zakupów na określoną regulaminem kwotę, mogą pojechać na atrakcyjną wycieczkę. Produkty tej kategorii są też promowane w punktach sprzedaży, przy użyciu materiałów POS (woblery, plakaty, standy, ulotki informacyjne).

Marki własne dostępne w ofercie Kolportera Service:
„TABU" - 2 rodzaje opakowań puszka 0,25, butelka 1 l, niebawem zostanie wprowadzona na rynek butelka 0,5L
„VITA DRINK IZOTONIC" - butelka 0,5 l ze sport cupem, w trzech smakach: cheryy, lemon i tropic blue.

(maj)

tagi: Kolporter Service ,