Rajska metamorfoza pod okiem najpopularniejszej trenerki
Marka BeRAW i Frisco.pl przygotowali konkurs, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Zwycięzca oprócz luksusowego wyjazdu będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską oraz przez tydzień korzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive. Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.
Dieta online z dostawą do domu
Konkurs organizowany wyłącznie na platformie Frisco.pl to nie jedyna nowość dla fanów zdrowego trybu życia. Od początku marca najpopularniejsze platformy z dietami online: BeDiet.pl oraz Vitalia.pl wprowadziły do swojej oferty nowe rozwiązanie e-commerce, które umożliwia przesłanie „jednym kliknięciem” wszystkich składników uwzględnionych w jadłospisie do koszyka popularnego supermarketu online Frisco.pl. Funkcjonalność dostępna w serwisach z dietami to innowacyjne działanie, wychodzące poza standardowy model współpracy między partnerami. Jak to działa? Po wykupieniu planu dietetycznego, każdy użytkownik otrzymuje od dietetyka własny, spersonalizowany plan diety wraz z listą zakupów na dany tydzień. Za pomocą przycisku „Zakupy do diety z dostawą”, dostępnego w zakładce „Lista zakupów”, jednym kliknięciem wszystkie składniki z listy trafiają do koszyka na Frisco.pl. Klient ma możliwość zakupienia wszystkich produktów lub wybrania z listy jedynie tych, których aktualnie nie posiada w swojej lodówce. Następnie zakupy są dostarczane prosto do kuchni na wybraną godzinę.
Wspólne działania Frisco.pl i serwisów z dietami online to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, którzy cenią sobie wygodę. Cieszymy się, że oferowany przez nas mechanizm przyczyni się do szybszych i sprawniejszych zakupów – mówi Grzegorz Bielecki, Prezes Frisco.pl.
Komunikacja akcji konkursowej została wsparta kampanią OOH i radiową. Dodatkowym wsparciem jest również kampania digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz mailingami. Szczegóły i regulamin jest dostępny na stronie
www.frisco.pl.