Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.
Popularność piw bezalkoholowych oraz piwnych specjalności wciąż rośnie. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów marka Żywiec wprowadziła do sprzedaży dwa nowe bezalkoholowe warianty – Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%, które dołączyły do bezalkoholowego lagera Żywiec 0,0%. Żywieckie portfolio bezalkoholowych stylów piwnych promuje najnowsza kampania „Ż jak nigdy dotąd”. W spotach zobaczyć można spektakularne sceny, których bohaterowie reinterpretują różne życiowe aktywności, co pozwala im cieszyć się życiem „jak nigdy dotąd”.
- W Ż chcemy dawać naszym konsumentom szeroki wybór, także w kategorii piw bezalkoholowych – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager marki Żywiec. – To dlatego w tym roku mogą cieszyć się smakiem aż trzech żywieckich stylów piwnych bez zawartości alkoholu: Żywiec 0,0%, Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%.
Spoty można oglądać od 10 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji, digital, social media), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.