Czy zróżnicowane formy pakowania tego samego produktu są dobrą opcją? Okazuje się, że tak, bo my, Polacy jesteśmy tradycjonalistami i szybko przyzwyczajamy się do ulubionych smaków. Wykorzystał to Sertop, tyski producent serków topionych, który w kwietniu br. dołączył do swojego asortymentu serki topione w plastrach w 3 najpopularniejszych smakach (Złoty Emetaler, Gouda, Cheddar), występujących dotychczas w dwóch innych formach: kostek tzw. telewizorków oraz krążków z trójkątnymi serkami.
- Forma pakowania danego produktu powinna być przede wszystkim użyteczna dla każdego konsumenta – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. - Rodziny wielodzietne preferują bowiem większe gramatury, zaś single i studenci – mniejsze porcje, idealne dla jednej osoby. Aby zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów uzupełniliśmy asortyment naszych serów o serki topione w plastrach, przeznaczone dla najbardziej wymagających konsumentów, zarówno pod kątem składu (brak GMO, glutenu) jak i formy pakowania, zabezpieczającej produkt przed wyschnięciem i tym samym – przed marnowaniem żywności w myśl trendu „zero waste”.
Opakowanie to pierwsza rzecz, która przyciąga wzrok konsumentów. - Warto jednak pamiętać o tym, że aby klient do nas wrócił, za designem opakowania musi stać także jakość, która w dzisiejszych czasach ma kolosalne znaczenie – podkreśla Aneta Będkowska. – Współczesny konsument jest bowiem bardzo wymagający i oczekuje nie tylko dobrego smaku, ale także doskonałych składników. To właśnie z tego powodu już od ponad 50-ciu lat w produkcji naszych serków topionych stawiamy przed wszystkim na najwyższą jakość, tak dobierając surowce, aby wspólnie tworzyły doskonały jakościowo produkt.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.