Czy hamburger musi być niezdrowy? Okazuje się, że nie, jeśli do jego przygotowania użyjemy dobrego pieczywa i składników o dobrej jakości. Umożliwia to ich serwowanie nawet na domowy obiad – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. - Taki hamburger, wzorowany na foodtruckowych przepisach, nierzadko klienci przygotowują właśnie w domu. W wersji tradycyjnej jego bazą jest dobrej jakości pieczywo, mięso mielone i plasterki sera topionego SERTOP. I to właśnie te produkty warto mieć w swoim sklepie, chcąc zachęcić klientów do zakupów.
Co jeszcze można wykorzystać w przepisach na to ulubione przez wszystkie dzieci i wielu dorosłych danie? Z pewnością sałatę lub rukolę, cebulę, pomidora, quacamole, pastę chili czy ogórek. Modne są także hamburgery w wersji wege, bez dodatku mięsnego. Podsumowując: modę na hamburgery każdego typu można wykorzystać do generowanie większej sprzedaży, zwłaszcza jeśli nasze działania wzmocnimy plakatem pysznego hamburgera, który zachęci do jego przygotowania w domu.
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.