Microsoft wraz z 30 partnerami i globalnymi producentami tworzy wizję przestrzeni handlowej przyszłości – ZOFIA. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu. Firma Microsoft w porozumieniu z wiodącymi producentami dóbr szybkozbywalnych oraz elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego takimi jak PepsiCo, L’Oréal czy BSH otwiera pierwszą przestrzeń handlową przyszłości. Wśród wielu znanych partnerów znajduje się również firma MAGO, która wspomaga projekt swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie wyposażenia sklepowego.
Store of the Future jest miejscem, które w namacalny sposób prezentuje scenariusze, jakie niesie za sobą zastosowanie technologii w szeroko pojętej branży handlu i usług. Połączenie sił różnych technologii w jednym miejscu może sprawić, że w przyszłości będziemy mogli zapomnieć o staniu w kolejkach po produkty i usługi.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.