Kategorie produktów

Microsoft otwiera sklep przyszłości w Warszawie

Poniedziałek, 03 czerwca 2019 HURT & DETAL Nr 05/159. Maj 2019
Microsoft wraz z 30 partnerami i globalnymi producentami tworzy wizję przestrzeni handlowej przyszłości – ZOFIA. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu. Firma Microsoft w porozumieniu z wiodącymi producentami dóbr szybkozbywalnych oraz elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego takimi jak PepsiCo, L’Oréal czy BSH otwiera pierwszą przestrzeń handlową przyszłości. Wśród wielu znanych partnerów znajduje się również firma MAGO, która wspomaga projekt swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie wyposażenia sklepowego.
Store of the Future jest miejscem, które w namacalny sposób prezentuje scenariusze, jakie niesie za sobą zastosowanie technologii w szeroko pojętej branży handlu i usług. Połączenie sił różnych technologii w jednym miejscu może sprawić, że w przyszłości będziemy mogli zapomnieć o staniu w kolejkach po produkty i usługi.


tagi: Microsoft , sklep przyszłości ,